Alla inlägg under januari 2009

Av Johanna - 6 januari 2009 23:00

Måste ju bara lägga in en bild på vår underbara 14 veckors valp Bonel Ä-Yön Mysteeri ("Nelzon"). Vi har köpt honom från Kennel Bonel i Finland. Titta och njut =)

Av Johanna - 6 januari 2009 19:10

I dag har jag varit ute på promenad med Ture till grannens ridplan. Han tyckte det var kul att gå på äventyr men på hemvägen tog lusten till sina damer överhanden och han försökte sig på att odla tillbaka kulorna som nu mer har varit borta ungefär halva hans liv. Men han är för underbar min lilla ponny =) Har gnidit på Pina lite grann för hon ska ju börja tränas nu och ser mest ut som ett skogstroll, så hon måste rengöras grundligt. Temperaturen sjönk hastigt ner till 14 minus så jag hann inte longera henne idag som jag hade tänkt, jag är ju lite förkyld så det känns dumt att hålla på i allt för kallt väder. Ture och Pina har stått inne ett par timmar  nu för att Ture inte ska rymma, vilket han alltid gör när det är kallt och strömmen inte fungerar som den ska... Så nu ska jag ta och gå till stallet och rasta dom lite innan kvällsmaten. Gammel tanten och Saga har fått gå ute hela dagen så dom vill nog kanske komma in nu och tina upp lite ;) Inte för att jag är så känslig för att ha ute dom direkt men nu har det inte varit så här kallt på hela vintern så det kan ju bli lite väl att stå ute heeeela kvällen då, speciellt när man är 24 år gammal ;)


På återseende


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards