Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Johanna - 15 januari 2009 09:09

Måste ju lägga in en bild på min kära "Ezkil" (Markhyttens Miles Away) också. Världens bästa valpvakt och min ständiga skugga i stallet =) Han är 11 år på bilden.

Av Johanna - 15 januari 2009 08:39

Åkte till ridhuset med Pina i går kväll. Det gick bra och hon var orädd som vanligt. Tyvärr lite för busig ;) Men man kan inte förvänta sig något annat eftersom hon gått så lite. Men jag vart kär i henne i går när vi åkte hem och hon var så lugn och sansad. Cambi var ju lätt och ha med sig men hon var jämt så stressad och uppe i det blå, så det var skönt att Pina var så cool. I dag är det ännu kallare så det kommer inte gå att göra något med hästarna här hemma i dag heller. Men ska försöka ta mig i väg t ridhuset med Pina i kväll igen om jag får med mig Jens. Min syster tyckte jag kunde åka själv, men det var tur jag hade Jens med mig för vi var tvungen att ta pappas bil för att ta oss fram för det var så halt. Och backen upp/ned till/från vår gård är inte att leka med när den är hal och man har transporten bakom. Tack käre far för att du lånar ut bilen (men han försäkrade sig först att Jens skulle köra, undrar varför? =D )


 Avslutar detta inlägg med en bild på mammas och pappas katt Neo som fått ett underbart liv i Storön med två pensionärer som passar upp honom =) Han råkades följa med mig från Övik och vare sig dom ville eller inte så fick dom sig en katt. Nu trivs dom så bra med varandra och Neo har verkligen hittat hem.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards