Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Johanna - 29 januari 2009 18:20

Nelzon ska på utställning i mars så vi tränar vidare....

Av Johanna - 29 januari 2009 18:05

Nu är jag helt dagvill och vet inte riktigt vad som har hänt när osv. Men detta har hänt i allafall:

* Jag har varit och ridit med Saga i skogen och det var jätteroligt och mysigt.

* Jag har transport tränat Ture och det gick bra till han slet lös hela fästet till grimskaftet från väggen, VÄNDE i transporten och KRÖP ut under bakbommen.

* Jag har jagat skenande hästar över hela byn och fick sedan gå hem en braaa bit med två lösa och två hästar i grimskaft.

*Jag har transport tränat Ture igen och det gick bra.

* Ture har haft ont i ryggen efter krypet under bommen, verkar bra nu.

* Jag har haft en tjej från Piteå här och verkat hästarna, hon verkar jätteduktig och hovarna blev jättefina.


Lägger in en snygg bild på mig och Sonja Larsson på tur =)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards