Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Johanna - 27 januari 2009 16:42

Vi har varit till BHK i dag. Jag, Nelzon, Ezkil, mamma och Erik. Jag och Nelzon tränade att följa i koppel, sitt, ligg, gå genom tunnel, "hoppa" hinder och så utställnigsträning förstås. Han var en riktig stjärna. Och så trevlig med alla hundar och hundägare.

När jag kom hem så for jag iväg och red på Saga. Vi red bort till ridplan först och hon var på gång i dag sonja larsson =) Hon har ju förstås energi i massor. När grannens lillhingst sprang omkring och pep så visade Saga att hon kunde hoppa och greja såna där grejer som inte jag kan vad det heter på "Akademiska" =) Sedan travade vi vägen hem och drog några repor på ängen. Hon är såååå härlig. Jag längtar till hov verkaren kommer på torsdag så jag kan klämma ner hennes nyverkade hovar i barfotaskorna, så vi kan fara ut i skogen och busa. Jag älskar att rida Saga så är det bara!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards