Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna - 2 oktober 2012 09:29


Jaha... Ny dag, ny s k i t... Höll mig från internet igår kväll för min sinnesfrid, men på morgon ville jag ju kolla vad som händer i världen. Dåligt val... D Å L I G T   V A L!

Nu är den här dagen förstörd oxå..

Måste lära mig att antingen inse att de flesta inte är i ordning, eller så måste jag lära mig att acceptera andras åsikter... Tror det är lättare att gå på det först nämnda :)


Må denna sjuka vara över snart. Det är inte bra för min sinnesfrid att ha såhär mycket tid över....


Nå åter till mig själv då! Igår hämtade vi hem en massa rundbalar. Skönt!  Om jag nu inte lyckas övermata hästarna nå överjäkligt, och det har jag ju en förmåga att göra, så ska det räcka minst 3 månader.

Har dessutom några halmbalar som väntar på mig :) GLAD! Förhoppningsvis ska jag ju kunna "spä" ut med halm åt Ture så han inte blir lika fet som han brukar under vintern. Håller tummarna!!!!


Börjar nog med lättare ridning imorgon, då jag börjar känna mig lite piggare nu.


Tjo fräs!






Ovido - Quiz & Flashcards