Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna - 22 augusti 2010 14:03

Sitter hos systern med värsta resfebern! Har ju fått en Turkietresa av min sambo i födelsedagspresent. För första gången i mitt liv är vi färdiga i tid, men nu får jag sitta och vänta och det är ooooolidligt. Mitt hjärta stannar nästan vid minsta ljud och jag kommer vara helt slut innan vi ens har kommit på planet :) Jag är inte flygrädd, men jag är så ivrig att få komma iväg så mina nerver är snart sönderstressade :) Det värsta av allt är att måsta vara utan Nelzon i en hel vecka, det kommer vara kämpigt! Mitt hjärta kommer att gråta efter han.

Nä nu ska vi börja dra tror jag    GOOOOD BYE


Av Johanna - 6 augusti 2010 22:56

Härligt med fredag. Men tyvärr ska jag jobba i morgon... Gillar ju verkligen mitt jobb, men ibland är det lite drygt att jobba hela veckan och sen även lördag. Speciellt när man har två hästar som ska ridas fullt ut och så ska man låtsas vara en god sambo och hålla ordning på hemmet osv. Det är det sista som blir lidande förstås ;) och då är det skönt att ha nåt att skylla på i och för sig :) Hästarna går verkligen bra nu (peppar,peppar) har bokat lektion nästa vecka och veckan därpå för lite "reality check" och sen bär det är mot hääärliga Turkiet. Skulle i drömmarnas värld vilja ta Pina första lektionen och FAKTISKT lilla ponnyskrället (Ture) på den andra. Men det gäller ju att få dit han... Han är nästan som en myt för mina tränare... De har hört talas om honom - men aldrig sett honom :) Jo ME har faktiskt sett han som föl ;) Fast Maria H har ju faktiskt fått se honom, senast förra veckan då hon var ut och höll lektion för mig på bägge hästarna. Hon tyckte att båda hästarna utvecklats och att Tures gångarter förbättrats mycket och Pina verkade mycket mer samarbetsvillig. Det var kul att höra. Fastän jag tyckte att hon mumlade något om fett???? Vet iiiiinte vad hon menar... Men va fasen, det är sommar och gräset är grönt.. Lite mull på magen får man väl acceptera( så länge det inte är groteskt) - eller hur?

Nä nu måste jag gå och sussa. God natt.

Skapa flashcards