Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Johanna - 29 januari 2010 14:08

Det är ju svinkallt ute... men de har lovat varmare har jag hört rykten om. Kunde inte åka hämta hö idag för lastbilen riskerar gå i strejk och Jens kände inte riktigt för att skruva i detta väder i fall det skulle bli en eventuell strejk. Nåja, jag har ju några små balar (som jag fick åka och hämta i storm då hö-bonden som inte balat på några veckor fick för sig att det var en jättebra idé att göra det just när det stormar) kvar så jag klarar mig några dagar. Ids fan inte rida idag, det är så svinigt kallt och blåser utifrån havet. Då fryser man in i märgen kan jag lova, förfrös nästan näsan bara av att lägga ut i hö hagen. Och ids inte heller åka till ridhuset då det är fredagkväll och jag har inte haft fredagsmys med Jens på tre veckor. Nu jävla ska det blir mysa av   ha ha ha ha ha ha.

Ovido - Quiz & Flashcards