Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Johanna - 17 februari 2010 23:55

Är verkligen dålig på detta bloggande just nu. Hästarna har då inte visat några mer tecken på pest eller kolera (samma sak?)

De går nu tillsammans allihopa och Little Benji har visat Pina var skåpet ska stå, det var behövligt. Det går lite sämre för honom att bevisa för Saga att han är mer bad-ass än henne. Det tjuts och tjuras om vartannat. Tur att alla är barfota i allafall.

Pina fortsätter att vara samarbetsvillig som aldrig förr och det är en fröjd att rida henne. Ture fortsätter att vara oöm i fötterna och det känns ju bra. Dessvärre är jag i lite "down" period då det gäller att rida honom. Det känns trist, helt enkelt. Men jag vet ju att om man bara härdar ut så kommer bättre tider.

Snart dags för Andreas träning och jag hoppas att jag kan visa upp våra framsteg, men då gäller det ju som sagt att jag håller mina nerver i styr och det brukar jag ju inte vara sådär överdrivet bra på....Vore ju som kul om jag kunde det så vi får lite nya utmaningar och inte bara harva på i samma skit bara för att jag inte kan rida när jag blir nervös.

Nu blir det god natt!


Ovido - Quiz & Flashcards