Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Johanna - 6 mars 2010 23:10

Har fördrivit tiden med att söka efter Pini Wi s släktingar på nätet. Hittade bla en 3-års hingst med samma mamma som finns här i sverige och som ska visas på 3-års test i år. Kul. Hittade även film med Pinas mamma och fler bilder på hennes far. Läste även att både Pinas far och morfar gick svår dressyr. På bilden Pinas pappa Pinatubo.

  

Av Johanna - 6 mars 2010 18:53

Tickande bomb - det är jag det...  

Har varit såååå irriterad och på gränsen till explosion hela dagen...   Blev ingen ridning eller transport träning då jag inte vill gå och vara vansinnig inombords och försöka träna några hästar. Dom känner på sig när jag är irriterad och gör ju då givetvis inget som man vill.   Pina är fortfarande svullen och öm så det blir ännu ett omslag och hålla tummarna på att det ger med sig. Nä nu får man nog ta sig lite snällmedicin (dvs alkohol). Om man vågar kolla på andra chansen är ju en fråga, för jag vill inte behöva ångra i morgon att jag kastat ut TV:n genom fönstret. Nu ska jag iallafall dra till stallet och lägga om Pinas bandage och kolla om Singde och Benji är nå söta på ridbanan. Fast risken är väl ganska stor att jag börjar lägga mig och stackars Singde om jag ska instruera henne i denna sinnestämning    Hon lär ta till flykten när  hon ser mig komma brummande med go-245:an på höga varv och tjutande däck   

Fast hon har ju överlevt förr      



Ovido - Quiz & Flashcards