Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Johanna - 5 mars 2010 20:20

Jaha ja... Då tar man in lilla Pini Wi för ridning och får se att hon är svälld på ett bakben. Ett litet sår i karleden som ömmar... SUR! Tog ut henne i allafall och kollade henne på linan. Jo då, klart hon haltar. Fasen oxå. Första gången hon är halt sedan jag lärde känna henne. Nä förresten hon hade en hovböld för ca 3 år sen. Nå,  jag skrittade henne i en timme i allafall. Det är ju bra med lite cirkulation och svullnaden var borta efteråt. Nu blir det omslag i natt så får vi hoppas att dom dumma bakterierna dör. I kväll blir det pizza och att feta sig i soffan. GÖTTA! I morgon ska jag ta tag i Tures transport träning - IGEN. Ska väl vara fan om hästskrället ska gå och dö utan att ha blivit nåt av han. För fin att stå i hagen det vet jag, men va gör man när man inte kan träna ordentligt. Nu börjar det bli varmare så nu överlever man att hålla på ute och träna igen.

Hoppas jag håller ut och orkar denna gång. Man ska aldrig sluta hoppas ;)

Ovido - Quiz & Flashcards