Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Johanna - 14 mars 2010 18:00

I dag har vi ridit andra passet på kursen. Det gick mkt mkt bättre idag. Jag hade förberett mig lite mer mentalt och det visade sig nog på ridningen ;) I dag kändes hon verkligen mer som en "vuxen" häst. Hon var lojare än hon är hemma, och det brukar hon ju bli när hon kommer inomhus, men det är bra då jag får träna mer att använda sätet och hålla henne framme - istället för att bara glida på "stallmodet" ;) Jag hade själv valt att rida henne lite mer öppen och lägre i form och lite högre tempo men men som jag sagt tidigare, man får inte alltid som man vill ;) Jag är i allafall jättenöjd med min ridning om man nu får vara det? ;) Och givetvis jättenöjd över Pini Wi - superstar :)

Nu väntar jag hem min sambo i natt och det blir kul att ses igen efter en veckas frånvaro.

  

Go kväll allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards