Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Johanna - 28 mars 2010 21:40

Snön bara vräker ner. Har skottat som en galning idag och det är tur att man har en pappa som gillar att använda snöslungan på ridbanan :) Han är fasen lika flitig som Robban (Andalus-Lindas man) jag trodde ingen kunde vara så flitig på att underhålla en ridbana, men tydligen ;)

Har släpat torvbalar och höbalar som en galning så jag tror att jag snart ser ut som självaste Hulken. Sen när man kommer hem får man skotta sig in i huset oxå. Pust! Men det är bra med snö :) Då kan man rida på ridbanan länge innan den försvinner så jag inte måste sälja min kropp (fast jag vet inte om nån är villig att betala) eller nåt för att få råd att preparera ridbanan inför sommaren. I morgon blir det att ta till stora artilleriet för att vara mentalt förberedd på att få sina fiskar varma :)

SKÄNKELN JOHANNA, SKÄNKELN!!!! (Min syster vet vad jag menar)


Nu blir jag nerbrottad av en Grandis som inte gillar när jag sitter framför datorn ;)

Tjo Flöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards