Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Johanna - 13 mars 2010 20:41

Kursandet fortsätter på KRF. Men idag har inte jag ridit med det har däremot Singde och lille Benji. Han är så söt lille B. Han ser ut som en häst som man torktumlat som min syster sa ;) Singde fick kämpa på men det gav resultat. Benji gick bra och Singde red bra.KUL Syster Yster red sin Poseidon. Det går verkligen framåt för dem och de blir bättre och bättre. Bosse blir så fin, så fin när Anette verkligen använder sitsen och rider, han är ju inte en liten älva att rida store "Bo" så jag förstår att orken tryter. Frida var med med Lillan och det var skönt att se att någon kan få Lillan att utvecklas utan att varken stressa upp eller vara hårdhänt med henne. Hon fann ro och kommer bli en riktigt trevlig häst om diverse "experter" hålls borta från henne och förstör hennes självförtroende ännu mer. Sedan har vi ju Maria Öberg som red med sin Fox. Hon har ju en sits att döda för den flickan. Hon sitter där hon sitter och det ser ut som att inget skulle kunna rubba hennes balans. Dessutom har hon sån fokusering när hon rider så jag blir såååå avundsjuk. I morgon är det min tur igen så håll tummarna nu goda vänner att jag ska kunna hålla fokus och självförtroende på topp!

Ovido - Quiz & Flashcards