Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Johanna - 29 mars 2010 22:42

Har varit och tränat för Andreas idag. Wini var duktig trots att jag får svårt att hålla reda på "grejerna" när det blir liiite mycket information ;) Hon blev väl lite väl tänd i galoppen emellanåt men vi fick till det till slut. Hon gjorde fina öppnor och kändes fin i travarbetet. Det var inte riktigt så där 100 men jag är jättenöjd ändå. Hade ju min vänliga JK där som kunde ge feedback efteråt och det är så bra att få fråga ut henne lite efteråt ;) Fick i allafall höra att Pina utvecklats och förbättrat ridbarheten och det är ju kul som f*n. Det är så härligt med Pina att hon är sååå precis och nöjer sig inte med att jag rider halvdant, och det behöver jag så jag inte slappar till mig ;) Full fokus är Pinas melodi annars så hittar hon på egna grejer. HÄÄÄRLIG HÄST!!! Nu ska vi träna vidare och mest troligt blir det ju lektion under nästa vecka oxå. Är sjukt sugen på att få igång Ture riktigt ordentligt nu men det är ju det där med de förbannade tänderna....Hoppas tandläkaren kommer snart!!!
Nä nu måste man väl slänga sig i sängen så man är pigg och gla´ i morgon bitti.
Tjo fräs allihop och rid så det ryker :)

Ovido - Quiz & Flashcards