Alla inlägg den 9 september 2009

Av Johanna - 9 september 2009 18:06

Började spöregna när jag skulle till stallet idag. Så jag fick ta in Saga och Cambi så de inte ska bli kalla i höstregnet. Satte mig sen och kollade på en massa dressyr ridning på internet osv. Sedan blev det sol men dock storm ute. Vet ju att det säkert blåser mer här än i Stråkan (där Ture och Pina är) men jag tappade som sugen. De fick ju jobba på ganska bra i går med höga cavaletti och mycket galopp på lina så de är säkert lite möra hur som helst. De går ju ute ännu dygnet runt så de gör nog inget att de får slappa lite nu. Har anmält mig på både Marias p-lektioner och Andreas och ska anmäla mig till Andreas kurserna när man får göra det och så försöker vi ju ordna så vi får upp Maria H en gång i månaden för kurser framöver. Så det kommer bli en hård vinter för hästarna och mig om jag får plats på allt.

Hej svejs!

Ovido - Quiz & Flashcards