Alla inlägg den 4 september 2009

Av Johanna - 4 september 2009 19:39

Nu har hon äntligen kommit hem. Känns skönt att ha henne hemma så jag kan ta in henne under tak om det blir oväder igen. Nu har det ju så klart klarnat upp men jag har längtat efter att få hem henne. Nu vill jag skämma bort henne lite medan tid finns.

Av Johanna - 4 september 2009 13:10

Regnet öser ner. Det är värsta monsun-regnet... Inte kul alls, kan inte heller åka till ridhuset ikväll då jag ska hämta hem gamm-gumman från betet så hon får komma in och slipper stå i regnet. Det börjar bli för kallt för att vara ute i regn för en så gammal häst tycker jag. Frågan är ju bara om hon är av samma åsikt och vill komma hem ;) Hon har ju en förmåga att bli "vildhäst" när hon är på bete.

Har hämtat ut nya barfotaskor idag så vi har rustat upp inför vintern.

Har i allafall varit och ryktat hästarna och det var härligt med lite pyssel.

Här får ni en länk så ni kan gå och kolla på Pinas blivande man ;)

www.edwardgal.nl  Underbar häst!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards