Alla inlägg den 1 september 2009

Av Johanna - 1 september 2009 20:28

Red först Pina. Hon var på G som bara den. Fick ju hoppa igår så hon hade gasen i botten.

Sen gick hon jättebra! Tränade mycket tempoväxlingar och hon var rund och fin och lyssnade bra. Jag satt riktigt bra idag tror jag ;) Då jag koncentrerade mig på att komma tillbaka, jag har ju en förmåga att vara framåtlutad och i "avlastnings-sits" hela tiden.

Red Bosse sedan och det var ju ett träningspass för mig kan jag säga. Han är ju liiiite mer häst att rida motför Pina och Ture. Han gick bra efter lite övertalning ;) I morgon ska jag rida honom igen. Nyttigt för då kan jag hjälpa Anette bättre och jag får dessutom träna mig mer. Anette ska filma och det blir kul. (eller inte?)

Ture var tyvärr svullen och rinnig i ögat. Ville inte rida då jag tycker inte det är schysst då han inte kan se ordentligt. Satte lite noviform i ögat och hoppas att det ska hjälpa. Sedan innan jag åkte hem hörde jag att han HOSTADE ett par ggr! Han har aldrig hostat i hela sitt liv så jag hoppas han inte får någon skit sjukdom när han är igång.



Ovido - Quiz & Flashcards