Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Johanna - 20 augusti 2009 19:24

Idag har jag, Annso, Zingde varit på uteritt på Pina, Ture och Silver. Det var en skön avkopplande ritt även om den startade lite dåligt med ett tvärstopp/rivstart av Pina som tyckte att svarta fladdrande sopsäckar i samband med får och grisar inte är så där himla trevligt =) Ute i skogen skötte dom sig utmärkt!

På  kvällen kom min underbara systerdotter Alva på besök. Hon var citat "sugen på att vara med sin moster" slutcitat... =) Hon är ju för himla gullig! Jag frågade henne vad hon skulle säga om moster skaffade en till tatuering och hon tyckte det var ett bra förslag om tatueringen var ett porträtt av henne =) Inte nå ego alls ;) Jag fick prova hennes Nintendo DS det var ju en upplevelse att lära gamle moster att spela dataspel =) Jag gapade och skrek och körde mest i diket! Men kul var det! Nu står hon här och skruvar på sig och vill visa mig nåt på internet så det är bara till att lyda!

BYE

Ovido - Quiz & Flashcards