Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Johanna - 17 augusti 2009 21:58

En underbar bild på min polare och vår "hopp-pilot" Helena och hennes Hannah... Hoppas vi kan ta en lika fin bild på Helena och Ture i veckan =)

Av Johanna - 17 augusti 2009 21:26

Har haft med Annso och Doris (aka Dooooli) till stallet idag. Kul som fanken! Doris löpte och Nelzon tyckte hon var såååå fin, han förstod inte riktigt själv varför han tyckte det =) Skönt att han inte ännu förstått det där med löptikar. Doris är en underbar hund och man får blöta pussar i örat emellanåt när man kör bil =)

Annso dammade av ridstövlarna och fick prova Ture Torped idag. Han var fin och det var kul att Annso provade på att rida igen (det är ett år sen sist) Vore så himla roligt (och praktiskt för mig och mina hästar) om hon skulle vilja börja rida lite igen då hon är grymt begåvad.

Jag red Pina idag och hon fick jobba på lite extra med galoppfattningar och minska volten i galopp. Jag var nöjd med galopparbetet trots en del missförstånd då jag slarvar till det ibland, och jag är glad att de små volterna gick så bra. Hon blir lite ojämn i formen när det ställs lite mer krav men det får man ha överseende med. Jag är lite missnöjd med att jag själv spänner till i kroppen när hon blir lite springig men det är bara att tänka på det positiva (att jag är medveten om det) och träna, träna, träna och ha kul under tiden!

Dooli sittandes i bilden

Ovido - Quiz & Flashcards