Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Johanna - 11 augusti 2009 12:09

Vi gästspelar ännu i Stråkan ;) Det går jättebra för Pina och Singde och jag tror nog allt börjar vara förlåtet vid det här laget ;)

Ture känns inte som han var här hemma, men det är mycket mer att titta på och underlaget är som sagt mycket hårdare än hemma. Han är dessutom lite svullen över senfästet på en frambenet så man får ta det lite piano. Har köpt kylbandage som jag såg att Andalus-Linda  hade till travarna så jag hoppas att det ska hjälpa. Några speciella tips vid användandet, Linda?

Ture fick träna på att gå på transporten i går och det gick jättebra. Han funderade väl i ca 30 sek och sen knatade han på, som att han inte gjort annat =) Nu ska vi ta och åka till värsta drömstället med sandhedar och mysiga vägar och rida någondag, det blir härligt. Men jag tror faktiskt Pina och Singde får stanna hemma ;) Vi ska inte utmana ödet i onödan ;) Eller så tar jag Pina om inte Tures framben ser bättre ut.

Nåja värmen verkar aldrig ta slut och regnet vill inte riktigt släppa till. Bara en liten liten skur häromdagen. Men det är ju lovat höst nu senare i veckan så vi får se om svetten får ta semester snart =)

Ovido - Quiz & Flashcards