Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Johanna - 22 februari 2009 20:20

Tures mamma Ceylona e.Ceylon med Helena på ryggen...

Av Johanna - 22 februari 2009 20:09

Rubignon 961

Av Johanna - 22 februari 2009 20:02

Lägger in en bild på Pinas pappa Pinatubo.

Av Johanna - 22 februari 2009 11:55

Kursen i dag gick lika bra som i går! Tänk vad lätt saker och ting kan lösa sig. Hoppas nu bara att jag inte svamlar till det i fortsättningen. Vi fick idag börja träna serpentiner utan att använda tyglarna och det gick kanon när jag bestämde mig för att det skulle gå. Först var jag tveksam till att jag skulle lyckas då Andreas vill att man ska göra serpentinerna "tillbakagående" och då blir svängarna så mycket kraftigare. Och man vill ju gärna ha i "handbromsen" lite ;) Det kändes också som att det var för tidigt med såna svängar då hon är så "grön" utbildningsmässigt. Men när jag skärpte till mig så gick det bra. Galoppen gick lika bra som igår och jag tyckte till och med att det gick lite för sakta. Hon gick inte bakom hand eller fladdrade med huvudet på hela passet! Bara en sån sak gör att jag är supernöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards