Alla inlägg under juli 2009

Av Johanna - 2 juli 2009 12:01

Då är man i färd med att måla vindskivor till stallet, det ska oljas och sen målas. Inge kul tycker jag men det är fint när det blir klart. Sedan ska det byggas mer sommarhage vilket inte heller är helt kul men härligt att se hästarna springa på nya domäner. Deras glädje i den stunden är värd många timmar av hagbyggnation. Men tyvärr så har jag inte hunnit rida nåt senaste dagarna. Är väldigt sugen så jag hoppas jag hinner måla färdigt i dag, vilket jag betvivlar...

Har fotat nya fina bilder på Nelzon i dag som ska skickas till diverse resultatsidor. Ska lägga in någon här på bloggen senare.

Ska på Grandis-special färgutställning på söndag så nu får ni hålla tassar, hovar och tummar igen, sista utställningen för i år tror jag om vi inte åker till Sundsvall oxå. Denna utställning blir hans första som junior så det kommer bli spännade.

Nä, nu bär det i väg till måleriet!


Av Johanna - 1 juli 2009 15:03

I går fick Ezkil somna in. Min värld är sig inte lik utan min lojala vän vid min sida. 12 år har han följt mig i ur och skur. Det finns inte ord att beskriva min tacksamhet till denna hund som hjälpt mig att överleva ett liv som inte alltid varit en dans på rosor. Utan honom hade jag gett upp många gånger. Han fanns alltid där med kärlek utan villkor.

Ovido - Quiz & Flashcards