Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Johanna - 23 juli 2009 20:24

Ture är INTE till salu kan jag säga ;) Herrejösses vilken underbar häst jag har fött upp. Han höjde gångartspoängen mer än ett snäpp idag =) Heeelt fantastisk att rida. Pina var även hon jättefin och kämpade på bra. Jag har fått många aha-upplevelser under dessa ridlektioner och Maria är superbra på att instruera och förklara. Nu hoppas jag bara att jag ska klara upp det själv oxå då Maria åker hem till Stockholm i helgen. Jag kommer tjata ihjäl mig så hon kommer upp ofta, ofta. Tyvärr inga bilder trots att jag försökte tvinga morsan att komma och fota... Men men det blir väl nya bilder längre fram hoppas jag. Det är ju planerat ridläger i Kalix för Anette - Bosse och Singde - Pina och jag har sagt att jag ställer upp om dom hjälper mig att få Ture dit bort oxå. Så då får vi större ridplan och fler fotografer ;)

Då ska jag övertala Helena att hoppa lilleman oxå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards