Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Johanna - 3 juli 2009 15:00

I dag har vi haft besök av Helena och barnen. Jag och Helena tog Pina och Ture och gick bort till ridplanen.

Underbart att få se på Ture i skrittpauserna med Pina. Han är verkligen fin alltså. Nu gäller det att sätta fart med transportträningen, ingen verkar ju villa köpa min transport så jag får nog tack vackert hyra en rymligare när jag ska träna honom.


Pina gick helt ok. Hon har ju vilat i en vecka så man kan ju inte begära full kapacitet men jag var nöjd med henne. Samarbetsvillig och lugn men ändå klev på framåt, liiiite mer drive hade jag väl önskat men det är härligt med jogging-jobb också. Hästen var nöjd, jag var nöjd så det kan ju inte bli fel då ;)


Tyvärr ingen fotograf med oss i dag då vi båda red samtidigt, men jag inbillar mig att Helena kommer att komma fler gånger ;)



Ovido - Quiz & Flashcards