Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Johanna - 16 juli 2009 23:49

Semestertid är härlig tid. Mycket jobb i butiken =) Hästarna mår bra och går bra.

Har ridit lektion i dag för Maria Hjorth. Väldigt intressant och roligt! Pina gick mkt bra. Traven var som på moln och galoppen var som smör i solsken. Har aldrig känt Pina trava eller galoppera på det sättet, ÄVEN nedsuttet ;) Väldigt härlig känsla. Det bästa på mycket, mycket länge. Å då menar jag inte bara på Pina utan på alla hästar jag suttit på. Väldigt glad och nöjd är jag i kväll!

Bosse och Anette jobbade på superbra och Bosse var så fin och Anette satt som värsta proffset uppepå. Fast hon inte tror det själv. GRRR! Jobbar dom på sådär så kommer Bosse bli ett riktigt vrålåk kan jag säga.

Nu hoppas jag att jag hinner rida för Maria två ggr till innan hon åker tillbaka till Stockholm. Och jag ska försöka klämma in både Ture och Pina. Blir väldigt spännande att rida Ture för henne. Ska försöka få någon att filma oxå, det är väldigt nyttigt att se sig själv rida.

Nu ska jag gå och vila mina magmuskler som fått sig en omgång ;)

Ovido - Quiz & Flashcards