Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Johanna - 4 juli 2009 16:06

Älskade Ezkil 12 år gammal på bilden

Av Johanna - 4 juli 2009 16:04

Min kära syster och hennes kära Bo...

Av Johanna - 4 juli 2009 15:41

Klart som korvspad att det är Pina som visar färdigheter i bakutspark ;)

Av Johanna - 4 juli 2009 15:34

Lägger jag in bilden på paddan som skrämde livet ur oss när vi byggde hage. Prasslade och väsnades i gräset så vi trodde absolut det var något väldigt stort och farligt, och visade sig vara denna gulliga groda med sin käcka uppsyn. Härlig min den har alltså =) Hälle-läppisen (ungefär = gud vad gullig på sänkmyr´s-mål) säger jag bara....

Av Johanna - 4 juli 2009 15:13

Har varit och jobbat, det är så knasigt att man kan tycka det är kul att jobba. Förut hatade jag så gott som vaaarje sekund. Men nu är det kul - för det mesta.

Längtade efter hästarna i allafall. Nu är det mörkt på himlen, kallt och blåsigt... Det kommer nog att bli dåligt väder strax tror jag. Jag var helt inne på att rida när jag kom hem men nu börjar jag ångra mig, även målning stod på schemat men jag tror faktiskt jag kackar i allt och bara tar det passivt istället.

I morgon är det dax för utställning, känner mig inte så laddad då det verkar vara få anmälda och Nelzon har tappat hull... Skulle helst slippa faktiskt. Känns lite onödigt att visa honom när han inte är i topp ;) Nåja, få se hur vi gör. Skulle ju faktiskt hellre lägga dom pengarna på rabiesvaccin istället. Vi ska ju börja vaccinera honom mot rabies så vi kan åka till Finland oxå och ställa ut honom. Där dom verkar ha fler utställningar och där färgerna går för sig. Dvs Blå tävlar mot varandra, gul, tigrerad,svart och harlekin likaså. Det är roligare att tävla mot samma färg tycker jag eftersom de olika färgerna skiljer sig lite grann i typ.

Nå vi får se hur vi gör!

Ovido - Quiz & Flashcards