Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Johanna - 15 mars 2009 21:55

Har varit och ridit Pina i ridhuset. Hon har skött sig bra. Det var två andra i ridhuset och red när jag började och dom hade typ disco därinne. Musik på hög volym så Pina fick träna nerverna lite. Hon tog det med ro och var inte berörd av den höga musiken så det var kul. Hon var pigg idag men inga hyss eller dumheter. I dag har hon längt ut halsen ordentligt och tagit fint stöd på bettet. Vi galopperade mycket och kunde till och med börja styra lite i galoppen utan att hon släppte bettet och började gå bakom. Jag är väldigt nöjd med Pina idag!

Av Johanna - 15 mars 2009 16:49

Jag är sur som ättika över melodifestivalen igår.... hur i hela friden gick det där till? Dessutom så försökte jag rösta hur länge som helst men kom inte fram. Ringde, ringde och ringde och ringde men icke!!! 

Sitter nu och väntar på min käre sambo och HOPPAS att han ska komma hem i tid för vi ska åka in till ridhuset med Pina Loreen.

Snön bara smälter i väg med stormsteg så man tror ju nästan att det ska bli sommar nu. Man kan ju alltid drömma. I morgon när jag vaknar är det väl 30 minus och 3 meter nysnö =)

Ovido - Quiz & Flashcards