Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Johanna - 11 mars 2009 21:10

Har haft besök av Annso idag. Hon tömkörde Ture medan jag red Pina och Zingde red Saga. Ture var lite loj antagligen lite mör efter gårdagens ridning. Men han joggade på fint. Pina var lugn, harmonisk och följsam. Det var en lättsam dag idag med hästarna kan man säga =)

Jag har rakat min ena stackars katt häromdagen då han har fått en del tovor i sin annars vackra päls. Han blev som helt knasig och tycker det är jättekonstig att vara kal. Stackarn. Men nu kommer det ju växa ut så mycket finare päls så jag hoppas han vänjer sig snart med sin nya frisyr.

Av Johanna - 11 mars 2009 09:22

Red Ture innan jobbet och det var ingen gammal gubbe idag (tisdag) kan jag säga =) Full fräs under tassarna! Dock har han ju blivit lite bekväm då han har haft lite semester. Så vi fick diskutera om vem som bestämde vilket håll man ska gå åt =) Han är för rolig min lilla ponny =) Men han gick bra även fast han stundtals gav matte ett rejält arbetspass.

Efter jobbet så red jag Pina och Zingde red Saga. Pina skötte sig med betyg MVG. Saga och Zingde gick det oxå bra för.

Fint underlag på plan nu när hela är skottad. Bra jobbat Jens!

Ovido - Quiz & Flashcards