Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Johanna - 4 mars 2009 17:26

Jens har inte kunnat skotta än och har inte heller haft tid att hjälpa mig att ta mig till holmen... Så ingen ridning de senaste dagarna...Alldeles för mycket snö på ängen nu och efter vägen kan jag glömma speciellt eftersom dom nu stått i några dagar. Som tur är så motionerar dom sig själva ganska så mycket både i och utanför hagen ;) I går fick min kära syster fara på hästjakt då jag var på jobbet och hon var hos mamma och pappa då Ture beslöt sig för att gå hem till mig och kolla om jag var hemma ;) Nå förhoppningsvis så hinner Jens skotta imorgon kväll. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

I kväll ska jag och Nelzon på ring-träning. Det innebär att man låtsas som att man är på utställning. Låter fjantigt =) Men man måste ju träna innan utställnings säsongen börjar. Dessutom får han ju träffa en massa trevliga hundar och människor och det är alltid nyttigt. Han lär ju inte visa sig från sin vackraste sida då han fryser VÄLDIGT lätt och lär stå och huttra med kutrygg... Men han kommer tycka det är så skoj att få träffa nya kompisar så han kanske glömmer bort att det är snö ute =)

BYE

Ovido - Quiz & Flashcards