Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Johanna - 16 maj 2009 16:35

Jaha ikväll är det melodifestivalen och givetvis är jag ju så nyfiken så jag måste sitta bänkad ;) Vi ska åka till min syster och hennes family och kolla där. Blir skitsköj juh!!! Ska grilla innan och det ska bli gött då jag är hungrig som en varg. Jag hejar då inte på Sverige då jag tycker låten är V Ä R D E L Ö S!!! Helt otroligt kass faktiskt.

I morgon blir det hundvakt - IGEN - mor &far ska till Piteå på utställning. Sedan på em ska jag med Helena till Råneå då hon ska på tävlingspremiär med Hannah. Blir kul att få se vilka som tävlar här i kring nuförtiden.  Pina får en välförtjänt vilodag idag och jag hinner inte dra ut Ture heller. Nu ska jag iväg och handla kött och gotta som jag ska feeeeeeeeeeeeeeta i mig, SLURP!!!!!!

Ha det gött allesammans

Ovido - Quiz & Flashcards