Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Johanna - 23 oktober 2009 22:29

Har varit och besökt systern med familj. Nelzon fick träffa en liten kattunge som han tyckte va minst lika farlig som en fullvuxen tiger. Hon hade pli på honom kan man sägaFlört

Idolerna försökte sig på att vara rockers och det är lite fånigt att se men dom kämpar ju på bra, gröngölingarnaCool 


Nelzon har fått sin nya fleecedress idag och han ser ut som en clown i den. Det enda som fattas är den röda näsan och en peruk. Men han trivs i sin nya pyjamas och kan vara ute utan att börja frysa. Skönt för mig för han blir ju lite rastlös när han inte vill vara ute lika mycket nu när det är kyligare ute. Vill väl egentligen inte fota honom och lägga ut en bild eftersom han inte ser riktigt klok ut, men jag antar att det finns dom som vill se eländet så jag får försöka bita ihop och ta en bild kanske...


Har fått tummen ur och bytt till vinterdäck på bilen och har varit och hämtat transporten som Ture kan tänkas gå in i, så i helgen börjar den förbannade lastträningen igen. Måste ju få iväg hästen till ett ridhus om det ska bli nån seriös träning innan snön kommer. Nu singlar det faktiskt ner några flingor i skrivande stund. Men det lär ju inte bli något större snötäcke kan jag tänka mig. Sån tur har vi inte.


Nä nu ska jag gå och se vem vi slipper nästa vecka Tungan ute

Ovido - Quiz & Flashcards