Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Johanna - 22 oktober 2009 13:28

Har haft mani i sadelkammaren idag. Satt upp hyllor, möblerat om, satt upp hängare mm. Fantastiskt vad mycket plats man har om man bara är lite finurlig. Nu är det bara att rengöra alla grejer och hitta bästa stället för alla saker. Kommer nog inte hända på ett tag Cool men jag har ju nu en stor wascator tvättmaskin så det är lätt att tvätta täcken och schabrak mm. Wonderful! Men känner jag mig själv så kommer det inte ske så ofta ändå. Det blir nog Singde som kommer vara flitig vid maskinen om hon kommer till stallet Skrattande


På förmiddagen var jag och motionerade lite hundar i skogen. Min kära hund är tyvärr lite jobbig med de andra och springer i kapp och stannar dom stup i kvarten. Skenar från en hund till en annan fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men han får ju springa mycket för att hinna hålla rätt på alla  och de andra får ju en paus när han kutar efter någon annan stackare. Så det är ju bra. Ska nog åka till Kalix och gå en sväng med Doris så han får veta hut och rätta sig i ledet Flört


Nu ska jag gå och försöka ta tag i detta med vinterdäcken, IGEN.... få se om jag lyckas denna gång då...


Ovido - Quiz & Flashcards