Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Johanna - 7 oktober 2009 18:51

Herrejösses vilket pissigt väder idag. Regn och rusk och blåsigt värre. Här sitter man och vill rida men vädret tillåter inte riktigt det. Inte kul heller att dra hästen nånstans när det är halkigt och otäckt.

Fick bokstavligen DRA ut min hund i morse och han har inte varit ute många sekunder sammanlagt idag kan jag säga.

Har ägnat dagen åt hundmatning, skolarbete och sadel-letande. Det sist nämnda håller på att göra mig galen. Jag hatar att måsta byta sadel. Jag skulle i och för sig gärna köpa en sprillans Albion men när börsen inte riktigt är så välfylld så skulle jag gärna vänta till man har råd. Men nu råkar hästen ha växt ur sadeln så jag har inget val.... Skrikandes

Hoppas bara att den man köper passar så jag slipper leta i all oändlighet. Har ju haft sån tur med Cambi som kunnat ha så gott som alla sadlar man provat så nu kommer jag väl få igen förståss.

Ha det gott  

Ovido - Quiz & Flashcards