Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Johanna - 15 maj 2010 14:48

Svett. Pust. Flämt. Jäsikens vilken värme som har slagit till. Hästarna står som bullar i ugnen och jäser i solen.

Har haft spekulanter på Saga så nu ser det ut som att jag hittat ett perfekt nytt hem för henne. Jag är ju starkt emot att släppa iväg hästar till nya hem, men detta verkar faktiskt stämma överens med mina krav. Det har även kommits överens att hon inte ska vidare, utan om något oförutsett händer så de inte kan ha henne kvar så kommer hon hem igen. Hon blir dock kvar hos mig över sommaren.

Pina har gått bra och det var kul att rida plektion i tisdags. Ture fortsätter ha eld i baken och känns redo för lite mer "ordentligt" jobb, men som sagt - var är tandläkar-helvetet???  Nelzon är symtom-fri nu men vi kunde inte åka till utställningen vi anmält till i helgen pga smittorisken.

Nu ska jag ut och svettas! Pust. Flämt. Svett.

Ovido - Quiz & Flashcards