Alla inlägg den 19 december 2009

Av Johanna - 19 december 2009 12:34

Jens har kommit hem från 2 veckors arbete i Stockholm med omnejd. Han fick fira sin hemkomst med att hämta hö med mig idag   

Det var faktiskt inte mitt fel. Bonden ringde och sa att han höll på bala och jag fick mer än gärna komma och hämta så han slapp täcka över dom för det har börjat snöa lite grann   

Ture blev så glad när han såg att det snöade så han hade väldigt bråttom ut. Pina däremot hade helst stått inne och det tog ett väldigt bra tag innan hon behagade sätta ut sina prinsessfötter utanför dörren. Idag är det varmt iallafall bara någon minusgrad och jag tittar febrilt efter ett snöoväder... Men inget verkar komma. Lite snö kom på förmiddagen men nu är det slut med det. Men jag tror ändå vi kommer få riktigt mycket snö i år. Tids nog.

Nu ska jag plåga min sambo med mitt sällskap   

Ha det gott mina vänner


Ovido - Quiz & Flashcards