Alla inlägg den 19 april 2009

Av Johanna - 19 april 2009 10:52

Jag håller på att tillfriskna från århundradets magsjuka. Började må illa i måndags och på tisdag bröt h******t ut... Har sedan legat platt och inte kunnat äta någon mat förrän lördagkväll. Är fortfarande helt skakis och uttorkad men är idag på bättringsvägen i allafall. Som tur är har Zingde varit här och tagit hand om hästarna annars hade det aldrig gått. Nog har jag varit sjuk förut och nog brukar man kunna pallra sig iväg och ta hand om djuren, men det var stört omöjligt alltså. När jag gick ut på bron i går kväll för första gången på hundra år känns det som så fick jag se att det nästan är sommar ute. I allafall så har gruset på gården tinat fram lite här och där. I morse när jag släppte ut hästarna så fick jag en mindre trevlig överraskning (stavas det så) när jag såg att hästarna har bytt färg från brun och svart till musblack. Alltså helt grååååå av att ha stått och gnuggat lös päls på träden i hagen. Skönt för dom säkert men inte skönt för mitt öga att se ;) Nä nu har jag varit upprätt alldeles för länge nu måste jag inte lodrät läge igen för svetten lackar bara av att skriva lite på datorn... SUCK

Ovido - Quiz & Flashcards