Alla inlägg den 2 december 2014

Av Johanna - 2 december 2014 10:04

Har ju fått order om att börja blogga igen. Gör väl ett försök då   


Numer bor man ju i Skåne och att flytta från norr till söder har ju varit en liten omställning. Att hästarna betar gräs och att jag fortfarande rider på sand på utebanan i december är ju lite ovant för en Kalix-bo   


Att se ridsportsveriges elit var och varannan helg är oxå det lite annorlunda för en norrbottensjänta.


Än så länge har allt varit bara så fantastiskt underbart här i Skåne. Dock är saknaden efter familjen stor   


Nu ska jag iväg och hjälpa en vän med en utbildningshäst som ska ridas och sen blir det ridlektion för mig. Jag är väldigt spänd och nervös för det är ju minst 5 år sedan jag red lektion sist för denna tränare... Och jag är ju i mitt tycke väldigt otränad ännu. 


Be happy! 


Gammal bild från 2009 på Singde på Pina och Jag på Ture

 




Ovido - Quiz & Flashcards