Alla inlägg den 17 april 2010

Av Johanna - 17 april 2010 00:03

Har ju snälla grannar som lånar ut sin ridbana till mig, och jag var och spanade in den häromdagen och såg att den var helt bar. I morgon ska jag gå och kolla in läget och hoppas att den är ridbar. Är ju evigt less att skritta omkring efter vägen nu. Hästarna är verkade idag och efter överläggning med min verk-dam så verkar det blivit lyckträff på Ture. Håller tummarna att han ska vara lika oberörd av verkningen i morgon bitti som han var idag efter hon verkat. Pina har börjat bocka i boxen så hon behöver verkligen få jobba mer igen efter några dagars skrittvila. Hoppas bara pälsfällningens irritationer har gett med sig annars kommer hon INTE vara en fröjd att jobba med. I morgon är det dags för lite utställningsträning på inoff i Boden så det blir kul. Håller även tummarna extra mycket för Linda som ska starta sin Kristall på travet. Hoppas det går som skottet :) Sedan så håller jag även tummarna att Helenas Wilda ska klämma ut en frisk fölunge så väntan är över nångång. Är ju såå spännande (och utmattade för Helena att vaka). Jag vill oxå ha en fölunge... Och allra helst efter Sir Oldenburg vilken jädra snygging han är! Helt makalös! Men jag vet, jag har redan nog mycket hästar att ta hand om.... 









Sir Oldenburg 

Ovido - Quiz & Flashcards