Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Världens sämsta bloggerska

Av Johanna - 17 juli 2010 19:08

De finns ju de som skryter om att de är Sveriges bästa bloggare osv, Jag kan nog nu börja titulera mig som Världens Sämsta ;)

Sitter nu i allafall hos min syster och inväntar Jens för vi ska nämligen boka resa till Turkiet! Häääääärligt så ini h*****te. I Augusti bär det av och det ska bli så jäkla härligt att sola, bada och dricka bärs hela dagarna. Jag ska ligga som en strandad (vit) val hela dagarna.

Nå för de som undrar hur hästarna har det så har dom det bara bra. Dagens ridning bestod av galopparbete för Pina och Ture fick gå ut i skogen. Pina gick riktigt bra. Ture fick är på ko-vänjning då han har SVÅR ko-skräck och jag måste förbi korna om jag vill komma till en bra låååång väg som jag kan lång-galoppera han på. Nä, nu måste jag vidare!


byyye

 
 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

18 juli 2010 11:19

Härligt ni lever där uppe,var ett tag som sagt! =)
Låter ju kanon med en semester resa de gör ni helt rätt i!! =)

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 25 februari 2015 08:09

Idag ska vi åka till Ullared :-) spännande ;-) Har aldrig varit där förut så det känns roligt. Igår tränade jag och Pina bla skolorna i trav och galopp och även superfina tempoväxlingar i trav. Hon var så mjuk, fin och på hjälperna. Njöt varje seku...

Av Johanna - 23 februari 2015 13:32

Då var det Måndag igen. Idag blev vi bjudna på ett riktigt skitväder... Kraftig blåst och nederbörd som består av ömsom småspik och blötsnö. Ture fick skritta ut en sväng och sedan ta en sväng på lina. Han såg kanon ut fastän han var som en dränkt ...

Av Johanna - 20 februari 2015 13:29

Började med Ture på morgonen. Skrittarbete över bommar och skolor. Lite slapp i benen till en början men piggade på sig eftersom han blev mjukare. Sår och svullnader oförändrade.. Fortsätter med försiktighet och hoppas att detta snart är historia. ...

Av Johanna - 20 februari 2015 08:10

Känns ju ganska jobbigt att skryta om hur bra det går med Pina, men det gör det verkligen :-D Vi har verkligen flyt just nu. Idag blir det ett pass med bommar och jogg. Ture bättre i benen, bara en liten konturstörning kvar. Skrittjobbade honom l...

Av Johanna - 17 februari 2015 14:48


Red Pina och hon var sååå duktig. Tränade saxen i galopp fast alternerade skänkelvikning och diagonal sluta. Pina som alltid tycker sig veta hur mycket smartare än övning kan göras, fick övertalas lite att ta den lite besvärligare vägen. Men när jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards